«هاوارد وب» داور ديدار رئال و دورتموند شد
 
Real Madrid
هاوارد وب از سوي يوفا براي قضاوت دور برگشت مرحله نيمه‌ نهايي ليگ قهرمانان اروپا ميان رئال مادريد و بورسيا دورتموند انتخاب شد.

به گزارش فارس، دور رفت اين مسابقه با نتيجه 4 بر يک به سود آلماني‌ها به پايان رسيد. وب پيش از اين در اين مسابقات براي بورسيا دورتموند سوت زده و قضاوت تساوي 2 بر 2 اين تيم مقابل شاختاردونتسک در مرحله يک‌ هشتم را بر عهده داشته است.

وي در سال 2010 فينال جام‌ جهاني ميان اسپانيا و هلند را در ژوهانسبورگ قضاوت کرد. جنجالي‌ترين لحظه بازي زماني بود که وب به نايجل دي يونگ براي ضربه کاراته‌ايش بر روي ژابي آلونسو در نيمه اول تنها يک کارت زرد نشان داد. وي تأييد کرد که اشتباه کرده که بازيکن منچسترسيتي را به دليل اين حرکت از زمين مسابقه اخراج نکرده است.

با وجود اين تصميم، وب به عنوان بهترين داور سال 2010 انتخاب شد. وي همچنين فينال ليگ قهرمانان اروپا ميان اينتر ميلات و بايرن‌مونيخ را در سال 2010 سوت زد و اولين داوري بود که در يک سال قضاوت فينال ليگ قهرمانان اروپا و فينال جام‌جهاني را بر عهده داشت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 186
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 428
بازدید ماه : 1515
بازدید کل : 221633
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس